Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 
Zgłoszenia całodobowe
Serwis zdalny
Specjalna platforma serwisowa
Przeglądy okresowe

Serwis

NASZYM CELEM JEST NIEZAWODNOŚĆ

Dokładamy wszelkich starań, by nasze zrobotyzowane systemy spełniały oczekiwania użytkowników i pomagały efektywnie realizować ich zadania produkcyjne.

Prowadzimy pełny zakres usług serwisowych, które wykonujemy zdalnie poprzez bezpieczne połączenie VPN lub na miejscu – w zakładzie klienta. Nasze ekipy serwisowe, złożone z wysoko wykwalifikowanych inżynierów, reagują niezwłocznie na zgłoszenia przekazywane przez klientów.

Rodzaje serwisu

Masz pytania?

Dział serwisu do Twojej dyspozycji

Dążymy do zapewnienia najwyższego standardu wykonania na każdym etapie realizacji inwestycji

Zgłoszenia całodobowe
Zapewniamy możliwość całodobowego zgłaszania awarii przez Klienta i szybką reakcję firmy Wikpol Sp. z o.o. na zgłoszenie serwisowe, w tym doradztwo i pomoc telefoniczną oraz przez Internet — pod warunkiem zapewnienia zdalnego dostępu do linii.
Specjalna platforma serwisowa
Użytkownicy zrobotyzowanych linii Wikpolu mają zapewnioną bezpośrednią komunikację z serwisem za pośrednictwem platformy Jira Service Desk, służącej do zarządzania usługami. System stanowi skuteczne wsparcie serwisu w realizacji jego celów, jakimi są odpowiadanie na zgłoszenia klientów oraz skrócenie czasu realizacji zleceń, poprzez porządkowanie przepływu informacji i przepływu pracy.
Serwis zdalny
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom z zakresu automatyki, umożliwiającym rozbudowaną diagnostykę układu sterowania, uruchomiliśmy zdalne serwisowanie urządzeń. Korzystając z dostępu online, pracownicy naszego serwisu z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa połączeń realizują zdalnie szereg czynności związanych z utrzymaniem ruchu, takich jak: badanie zgłaszanych zdarzeń (problemów, usterek), wprowadzanie korekt nastaw parametrów, aktualizacja oprogramowania.
Przeglądy okresowe
Przegląd okresowy linii jest wykonywany przez ekipę serwisową Wikpolu. Polega na dokonywaniu dokładnego przeglądu stanu linii zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, sprawdzeniu poprawności wykonywania cyklu pracy oraz wykonywaniu korekty nastaw i drobne regulacji.

ZDALNY SERWIS 2.0

Aktualnie pracujemy nad wdrożeniem nowej funkcji, która stanowi znaczący postęp w wymianie i porządkowaniu informacji serwisowych – automatycznego, zdalnego wprowadzania danych o stanie maszyn i urządzeń bezpośrednio na naszą platformę informatyczną.

WŁAŚCIWA EKSPLOATACJA

Właściwa eksploatacja linii paletyzacji, obejmująca m.in. przestrzeganie zalecanych terminów przeglądów głównych i okresowych, gwarantuje długą i bezproblemową pracę urządzeń, przynosząc tym samym wymierne korzyści użytkownikom: