Projekt optymalny
Właściwa identyfikacja potrzeb jest kluczem do stworzenia rozwiązania optymalnego – takiego, które spełnia wszystkie oczekiwania klienta w ramach akceptowalnych przez niego nakładów. Z tego względu specjaliści Wikpolu w pierwszym etapie współpracy dokonują kompleksowej analizy celów i warunków projektu, w tym:
- charakterystyki produktu i procesu wytwarzania
- przepływów materiałów i detali
- wielkości dostępnego miejsca
- wymagań, jakie powinna spełnić linia za 5, 10 lat
- procesów przebiegających przed i za stanowiskiem robota
Na podstawie zgromadzonych informacji powstaje obraz inwestycji, obejmujący aspekty: techniczne, ekonomiczne, organizacyjne, ergonomiczne, związane z bezpieczeństwem i wymianą danych itp.
Niezbędnym narzędziem w tej fazie są modele cyfrowe. Dzięki nim zespół projektowy Wikpolu skutecznie weryfikuje założenia i optymalizuje powstającą koncepcję.
Dzięki znajomości potrzeb klientów – bieżących i przyszłych – możemy doradzać naszym partnerom w doborze najbardziej efektywnych rozwiązań dotyczących projektu.
Projekt optymalny
- Ergonomia
- Zastosowane rozwiązania IT
- Niezawodność
- Trwałość
- Sprawność
- Bezpieczeństwo
- Zastosowane rozwiązania techniczne
- Efektywność kosztowa
- Wydajność
- Efektywność wykorzystania urządzeń
Zastosowane rozwiązania IT
Bezpieczeństwo
Ergonomia
Wydajność
Zastosowane rozwiązania techniczne
Projekt
optymalny
Niezawodność
Trwałość
Sprawność
Efektywność wykorzystania urządzeń
Efektywność kosztowa
Wszechstronne testowanie
Testowanie rozwiązań opracowywanych przez zespól projektowy odbywa się na kilku poziomach.
1. Testy wirtualne
Obejmują symulacje działania poszczególnych urządzeń oraz systemu jako całości. Skupiamy się głównie na wydajności, żywotności (niezawodności) urządzeń, eliminacji potencjalnych kolizji oraz poprawności działania oprogramowania. Po tym etapie mamy pewność, że projekt jest optymalny pod kątem potrzeb klienta.
2. Testy produkcyjne i FAT
W fazie produkcji testujemy wytworzone urządzenia, działanie systemów automatyki i elektrycznych, a także wydajność całej linii. Ostatnim etapem jest FAT, który ostatecznie potwierdza jakość produktu końcowego.
Opieka nad klientem
Obejmuje różne poziomy współpracy:
- Pełne wdrożenie linii paletyzacji i pakowania w zakładzie
- Szkolenie pracowników odpowiedzialnych za działanie linii
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
- Zdalny monitoring pracy linii
Przywiązujemy dużą wagę do obsługi posprzedażnej. Jej poziom wpływa na sposób eksploatacji linii przez użytkownika, a tym samym na żywotność i niezawodność pracy urządzeń.